Regulamin Akademii Tańca BAILADANCE
Niniejszy Regulamin uczestnictwa w zajęciach tanecznych Akademia Tańca BAILADANCE (dalej: “Regulamin”) określa warunki świadczenia usług przez Akademię Tańca Bailadance AMDG Katarzyna Adamowicz o numerze NIP: 7343622851, 33-300 REGON 524802834 Nowy Sącz, ul. Axentowicza 45 (zwanej dalej: „AT Bailadance”) na rzecz Kursantów.
I. Postanowienia ogólne
- Warunkiem uczestnictwa w zajęciach tanecznych w jest akceptacja wszystkich punktów niniejszego Regulaminu przez Uczestnika zajęć lub, w przypadku osób niepełnoletnich, przez jego rodzica lub prawnego opiekuna. Dokonanie zapisu na kurs lub zajęcia oraz opłacenie uczestnictwa oznacza akceptację Regulaminu.
- Każdy Uczestnik, przy pierwszym zapisie na zajęcia, zobowiązany jest wypełnić, podpisać i oddać formularz zgłoszeniowy w recepcji AT Bailadance. W przypadku osób niepełnoletnich formularz wypełnia rodzic lub prawny opiekun.
- Zapisując się na zajęcia, Uczestnik oświadcza, że zna swój stan zdrowia i kondycję fizyczną, i uczestniczy w zajęciach na własną odpowiedzialność. AT Bailadance nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje ani nieszczęśliwe wypadki.
- a. O udziale osób niepełnoletnich w zajęciach decyduje rodzic/opiekun prawny, który zaświadcza o braku przeciwwskazań zdrowotnych i ponosi pełną odpowiedzialność za stan zdrowia dziecka.
- AT Bailadance i instruktorzy nie ponoszą odpowiedzialności za drogę osób niepełnoletnich na zajęcia i z powrotem. Odpowiedzialność za przybycie na zajęcia i powrót dziecka ponosi rodzic/opiekun prawny.
- AT Bailadance nie odpowiada za przedmioty pozostawione na terenie obiektu, gdzie prowadzone są zajęcia.
II. Szczególne warunki uczestnictwa
- Na sali mogą przebywać jedynie osoby znajdujące się na liście uczestników, tj. te, które dokonały płatności zgodnie z Cennikiem i Regulaminem. Rodzice i osoby towarzyszące nie mogą przebywać na sali tanecznej.
- Uczestnicy, którzy nie opłacili zajęć, są zobowiązani do opuszczenia sali na prośbę osoby sprawdzającej listę obecności. Po uregulowaniu należności mogą kontynuować zajęcia. Dzieci, które nie opłaciły zajęć, mogą przebywać na sali pod opieką instruktora, ale nie uczestniczą czynnie w zajęciach.
- Osoby niestosujące się do Regulaminu, przeszkadzające innym lub zagrażające bezpieczeństwu, mogą zostać poproszone o opuszczenie sali bez prawa do zwrotu wpłaconych środków. Uczestnicy do 18. roku życia mogą zostać wykluczeni z zajęć, ale pozostają na sali pod opieką instruktora.
III. Organizacja zajęć
- Liczba miejsc w grupach jest ograniczona. W przypadku pełnej obsady, lista uczestników zostaje zamknięta, a Uczestnik może skorzystać z innych dostępnych zajęć.
- AT Bailadance zastrzega sobie prawo do zamknięcia grupy lub połączenia jej z inną w przypadku małej liczby uczestników. Uczestnikowi przysługuje wtedy zwrot niewykorzystanej części opłaty.
- AT Bailadance zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w sytuacjach losowych. Odwołane zajęcia zostaną zrealizowane w innym terminie.
- W razie choroby lub niedyspozycji instruktora, AT Bailadance może wyznaczyć zastępcę bez wcześniejszego powiadomienia Uczestników.
IV. Płatności
- Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wykupienie jednorazowej wejściówki lub karnetu, który należy pozostawić w recepcji przed zajęciami.
- Karnet jest imienny i może z niego korzystać wyłącznie osoba, której dane widnieją na karnecie. Karnet uprawnia do uczestnictwa wyłącznie w tych zajęciach, na które został wystawiony.
- Karnet jest ważny przez 40 dni od pierwszych zajęć po jego zakupie. Po tym czasie traci ważność, nawet jeśli nie wykorzystano wszystkich zajęć. Nieobecność należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo.
- Członkostwo w AT Bailadance przysługuje osobom, które systematycznie wykupują karnety i uczęszczają na zajęcia. Brak aktywności przez 30 dni po zakończeniu ważności karnetu skutkuje skreśleniem z listy.
- AT Bailadance zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika. Każdy nowy członek zobowiązany jest do opłacenia wpisowego. Opłata ta dotyczy także reaktywacji członkostwa.
- W przypadku zgubienia karnetu, Uczestnik może zostać wpuszczony na zajęcia po potwierdzeniu danych. Ponowne nieokazanie karnetu skutkuje wydaniem duplikatu za opłatą 5 zł.
- AT Bailadance nie gwarantuje wolnych miejsc na zajęcia przy jednorazowej wejściówce. Pierwszeństwo mają osoby z karnetem.
- Rezygnacja z kursu lub nieobecność na zajęciach nie uprawnia do zwrotu opłaty. W przypadku rezygnacji minimum 5 dni przed rozpoczęciem kursu, zwracane jest 70% opłaty. Po tym terminie zwracane jest 50%.
- Zaliczki na rezerwację miejsca są bezzwrotne, chyba że rezygnacja nastąpi z winy Szkoły. W przypadku rezygnacji z winy Szkoły lub z powodu małej liczby uczestników, zaliczki są zwracane w całości.
- W lekcjach indywidualnych wymagane jest wpłacenie zaliczki 30% na poczet rezerwacji terminu.
V. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- AT Bailadance oferuje kursy, warsztaty, lekcje indywidualne oraz zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Zapisy odbywają się telefonicznie lub drogą elektroniczną poprzez system rezerwacyjny na stronie internetowej lub w siedzibie szkoły.
- Wszystkie usługi taneczne mogą być opłacone online, gotówką lub przelewem na telefon (tzw. „BLIK”). Koszt zajęć i zasady rozliczania są dostępne w Cenniku (www.bailadance.pl/cennik)
- Do korzystania z usług online wymagane są:
- dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa,
- aktywne konto e-mail.
- Zakazuje się dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa zawierana jest poprzez akceptację Regulaminu podczas rejestracji. Uczestnik ma prawo do odstąpienia od umowy przed rozpoczęciem kursu, o czym trzeba obligatoryjnie poinformować AT Bailadance za telefonicznie lub mailowo lub w systemie online) przez który uczestnik rejestrował się na zajęcia online.
VI. Reklamacje i rezygnacja z zajęć zawartych drogą elektroniczną:
- W przypadku rezygnacji minimum 5 dni przed rozpoczęciem kursu, zwracane jest 70% opłaty. Po tym terminie zwracane jest 50%.
- Uczestnik, rejestrując się online, wyraża zgodę na rozpoczęcie kursu przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, co powoduje utratę prawa do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu pierwszych zajęć, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Poinformowanie o rezygnacji poprzez wysłanie SMS-a, wiadomości na portalach społecznościowych lub inną metodą, która nie została opisana w niniejszym regulaminie, nie będzie uznawane za prawidłowe zgłoszenie i nie będzie kwalifikować się do zwrotu.
- Rezygnacja z kursu bez poinformowania AT Bailadance lub nieobecność na zajęciach nie uprawnia do zwrotu opłaty.
- Rezygnację można składać pisemnie w biurze firmy (adres dostępny na stronie www.baialdance.pl/kontatk), telefonicznie pod numerem 660897695 lub drogą elektroniczną na adres biuro@bailadance.pl. Zgłoszenia rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- Reklamację można składać pisemnie w biurze firmy (adres dostępny na stronie www.baialdance.pl/kontatk), telefonicznie pod numerem 660897695 lub drogą elektroniczną na adres biuro@bailadance.pl. Zgłoszenia rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- Wszelkie kwestie sporne ostatecznie będą rozpatrywane przez AT Bailadance (adres email: biuro@bailadance.pl), numer telefonu 660897695 (czynny w godz. 09:00–19:00, od poniedziałku do piątku).
- A. T. BAILADANCE rozpatrzy reklamację i zawiadomi Kursanta o sposobie jej załatwienia nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację AT Bailadance przekaże telefonicznie na papierze lub innym trwałym nośniku lub za pomocą systemu do rejestracji online (uzgodnionym z Kursantem).
- Szkoła nie udziela gwarancji na Kurs w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
VII. Zasady obowiązujące w siedzibie AT Bailadance
- Obowiązuje zakaz palenia i spożywania alkoholu. Uczestnicy pod wpływem alkoholu lub środków odurzających nie zostaną dopuszczeni do zajęć.
- Na salę można wchodzić tylko w czystym obuwiu zmiennym.
- Zabrania się korzystania z aparatów fotograficznych i kamer.
- Uczestnik zobowiązany jest do stosowania się do poleceń prowadzącego, szanowania praw innych Uczestników i pracowników szkoły.
VIII. Przetwarzanie danych osobowych (RODO)
- AT Bailadance przetwarza dane osobowe Uczestników zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).
- Dane osobowe Uczestników przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji usług oferowanych przez AT Bailadance, w tym rejestracji na zajęcia, kontaktu z Kursantami, prowadzenia dokumentacji płatności oraz promowania szkoły poprzez wykorzystanie zdjęć i filmów z zajęć, zgodnie z udzielonymi zgodami.
- Uczestnik ma prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Wszelkie kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych można zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@bailadance.pl.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności AT Bailadance, dostępnej na stronie internetowej www.bailadance.pl/politykaprywatnosci.
IX. Zwroty i reklamacje
Nasza szkoła nie przewiduje zwrotu ani refundacji zakupionych usług. W przypadku rezygnacji z zajęć przez uczestnika, istnieje możliwość zmiany terminu, po wcześniejszym uzgodnieniu z administracją. Zwroty opłat nie są realizowane, chyba że sytuacja wynika z wyjątkowych okoliczności, które zostaną rozpatrzone indywidualnie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z biurem szkoły.
X. Postanowienia końcowe
- Uczestnicy zobowiązani są do poszanowania mienia szkoły i rekompensaty za straty materialne wynikające z ich działań. Za straty spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich rodzice/opiekunowie.
- AT Bailadance zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć i filmów z zajęć do celów promocyjnych, na co każdy Uczestnik wyraża zgodę.
- AT Bailadance zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie sprawy nieuregulowane w Regulaminie rozstrzyga właściciel szkoły.